Dabartiniais laikais, elektroninė parduotuvė yra vis populiaresnis pasirinkimas kaip forma naujam verslui.
Vis daugiau žmonių ieškant jiems aktualios informacijos, prekių ar paslaugų tiesiog internete, virtuali terpė tampa itin patraukliu būdu verslininkams pasiekti savo tikslinę auditoriją ir vykdyti užsibrėžtus komercinius tikslus.
Jei apie galimybę atidaryti e-parduotuvę svarstote ir jūs, šiame trumpame gide sužinosite kaip tai padaryti, žingsnis po žingsnio.
Elektroninei parduotuvei reikalingas web hostingas / failų talpinimo serveris. Mažai ar vidutinei el. parduotuvei rekomenduojame Premium hostingo planą iš Hostinger. Spauskite nuorodą, kad įsigyti hostingo planą:
Norint sėkmingai pradėti tokio tipo internetinį verslą, svarbu įvertinti keletą kertinių aspektų. Juos aptariame žemiau.
Pats pirmasis žingsnis nuo kurio reikėtų pradėti vystyti savo elektroninės parduotuvės idėją yra nišos pasirinkimas.
Atsižvelkite į savo turimą patirtį, žinias ir pirkėjų poreikius rinkoje. Tai išgryninus, pagalvokite kokiu aspektu savo siūlomą produkciją ar paslaugas galėtumėte išskirti iš kitų rinkos konkurentų.
Atlikite išsamią savo rinkos analizę kurios metu išgrynintumėte savo tikslinę auditoriją, tiesioginius konkurentus ir nišoje vyraujančias tendencijas.
Įvertinkite tai, ką galėtumėte pasiūlyti kitaip nei kiti rinkoje jau veikiantys verslai bei įvertinkite tas galimybes kurių kiti galimai neišnaudoja.
Sukurkite detalų verslo planą kuriame atsispindėtų išgryninti jūsų verslo tikslai, tikslinė auditorija, rinkodaros kanalai kuriuos naudosite prekės ženklui auginti ir bendra parduotuvės augimo strategija.
Tinkamai apibrėžtas planas padės lengviau priimti sprendimus ir nenukrypti nuo savo tikslų.
Paprastas, įsimintinas ir jūsų prekės ženklą reprezentuojantis domeno vardas jūsų elektroninei parduotuvei taip pat bus itin svarbus.
Jei įmanoma, į domeną integruokite ir raktinius žodžius pagal kuriuos jūsų auditorija ieško aktualių paslaugų ar produktų. Tai padės ir su svetainės matomumu paieškos sistemose.
Ne ką mažiau svarbu bus savo parduotuvei pasirinkti tinkamą platformą kuri leistų sėkmingai siekti verslo tikslų.
Kaip populiariausius variantus galima įvardyti „Shopify“, „WooCommerce“ ar „Magento“. Atkreipkite dėmesį į šių platformų veikimo ypatybes, kainą, galimybes integruoti jums aktualius atsiskaitymo metodus ar kitą funkcionalumą.
Kuriant elektroninės parduotuvės dizainą, svarbu užtikrinti, jog jis yra ne tik patrauklus vizualiai, tačiau kartu patogus naudoti bei turintis sąsają su jūsų prekės ženklu.
Teikite prioritetą patraukliam produktų pateikimui, intuityviam naršymui ir kitiems aspektams kurie kaip įmanoma supaprastintų vartotojo kelią iki atlikto užsakymo ar paliktos užklausos. Taip pat būtinai atkreipkite dėmesį į tai ar svetainė yra optimizuota mobiliems įrenginiams, kadangi didžioji pirkėjų dalis naudos būtent juos.
Dar vienas itin svarbus žingsnis formuojant elektroninės parduotuvės planą yra tiksliai nuspręsti kokiu būdu vyks reikalingų produktų tiekimas.
Pasidomėkite tiekėjais, jų siūlomomis sąlygomis ir išgryninkite tinkamiausią sistemą savo parduotuvei. Populiariausi metodai paprastai būna didmeninis pirkimas arba „dropshipping“ (jeigu neplanuojate laikyti jokio inventoriaus pas save).
Patogus ir saugus atsiskaitymas taip pat turėtų būti svarbus prioritetas elektroninei parduotuvei. Integruokite patikimas pirkimo platformas tokias kaip „Paypal“, „Skrill“ ar „Venmo“ visiškai saugioms klientų transakcijoms užtikrinti.
Geras sprendimas taip pat būtų integruoti ir duomenų apsaugos sprendimus tokius kaip SSL sertifikatas, kas padės parduotuvei atrodyti kur kas patikimesnei.
Sukurkite detalų rinkodaros planą kuriame tiksliai apibrėšite kokiais būdais reklamuosite savo produkciją, vystysite prekės ženklą ir kaip atkreipsite potencialių klientų dėmesį.
Socialiniai tinklai, turinio rinkodara, SEO ar mokama reklama – keletas itin svarbių kanalų kurie puikiai tiks elektroninės parduotuvės reklamai.
Įvairūs SEO metodai padės parduotuvei būti matomesnei paieškos sistemose.
Atlikite išsamų jums aktualių raktažodžių tyrimą ir pagal tai optimizuokite savo produktų aprašymus, meta informaciją ir URL adresus.
Pabaigai
Pateikėme 10 mūsų manymu pagrindinių žingsnių sėkmingai elektroninei parduotuvei.
Tinkamai išgrynintas verslo idėja, protingai vystoma svetainė ir gerai apgalvota rinkodaros strategija – pagrindiniai dalykai nuo kurių priklausys jūsų elektroninės parduotuvės sėkmė, todėl labai svarbu laikytis detalaus plano kuriame bus tiksliai aprašyti visi minėti aspektai.