Meta Title – Lietuviškai turi tokius pavadinimus: Meta pavadinimas, pavadinimo žyma
Pavadinimo žyma ( Meta Title ) vienu trumpu sakiniu apibūdina pagrindinę puslapio temą (puslapio pavadinimą). Jis rodomas paieškos variklio rezultatų puslapiuose ir laikomas vienas iš svarbiausiu puslapio SEO elementu.
Rašydami pavadinimus atminkite šiuos dalykus:
2021 m. rugpjūčio mėn. „Google“ atnaujino, kaip generuojami tinklalapių pavadinimai ir rodomi paieškos rezultatuose. Atnaujinant pavadinimą, buvo įdiegta nauja sistema, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas pagrindiniam vaizdiniam puslapio pavadinimui arba antraštei, kad būtų sukurtas pavadinimas.
Su šiuo atnaujinimu tampa vis svarbiau sukurti savo aukštos kokybės pavadinimus, atitinkančius rekomenduojamas gaires – tai labai aktualūs ir tinkamo ilgio pavadinimai. To nepadarius, didesnė tikimybė, kad pavadinimai bus perrašyti.
Kai žmonės nurodo pavadinimo žymą, jie dažnai turi omenyje pavadinimo elementą. Pavadinimo elementas apibrėžia puslapio pavadinimą.
Pavyzdys
Pažvelkime į “EASYSEO” pagrindinio puslapio pavadinimą. „Google“ paieškos variklio rezultatų puslapyje (SERP) pavadinimas rodomas kaip eilutė viršuje, pažymėta esančioje ekrano kopijoje:
pvz nr. 1 :
pvz nr. 2 :
Kai Google meta pavadinimai atnaujinami, pirmenybė teikiama trumpesniems pavadinimams. Jei pavadinimas per ilgas, labiau tikėtina, kad jis bus perrašytas.
Laikykitės šių rekomenduojamų taisyklių, kai kalbama apie pavadinimo žymos ilgį:
Dažnai pavadinimo žyma dar vadinama puslapio pavadinimu, meta pavadinimu arba – dėl jos aktualumo SEO – SEO pavadinimu. Kad būtų lengviau, vadinsime pavadinimo žyma, kai nurodysime pavadinimo elementą.
Tobulą pavadinimo žymą sudaro šie požymiai:
Rašydami pavadinimo žymas sutelkite dėmesį į vartotoją: visų pirma pavadinimas turi būti lengvai skaitomas.
Parašykite pavadinimo žymą, kuri būtų informatyvi ir kurią vartotojas galėtų nuskaityti.
Pavadinimas neturi būti užkrautas vien raktiniais žodžiais.
Naudodami svarbiausius raktinius žodžius pavadinimo žymos pradžioje, paieškos sistemoms, rodote kad tai tinkamiausi raktiniai žodžiai.
Idealiu atveju naudojate vieną ar du raktinius žodžius ir parašote patrauklų pavadinimą. Pagalvokite apie raktines frazes, o ne atskirus raktinius žodžius.
Pavyzdžiui : Jūsų puslapio raktiniai žodžiai yra Turinio optimizavimas ir optimizavimo paslauga.
Tada sujunkite šiuos raktinius žodžius į vieną ir padarykite raktinę frazę: Turinio optimizavimo paslauga… Vietoj turinio optimizavimo, optimizavimo paslauga…., taip nesikartos tas pats žodis optimizavimas.
Svarbu pasirinkti tinkamus raktinius žodžius, tačiau taip pat svarbu pasirinkti tinkamus žodžius likusiai pavadinimo daliai. Kruopščiai parinkti žodžiai suaktyvins potencialų klientą.
Pavyzdžiai:
Pagalvokite apie žodžius, kurie suaktyvins jūsų tikslinę grupę, ir įtraukite šiuos žodžius į pavadinimą.
Nėra tobulo pavadinimo žymos ilgio. Pavadinimo žymos ilgis iš tikrųjų yra labai sudėtingas dalykas, nes reikia atsižvelgti į skirtingus paieškos variklius, operacines sistemas ir įrenginius.
„Google“ SERP sąrašo didžiausias plotis yra 600 pikselių. Atsižvelgiant į tam tikrą paklaidą, rekomenduojama laikytis ne daugiau kaip 575 pikselių ilgio. Paprastai tai reiškia 60 simbolių.
Jei pavadinimas per trumpas, „Google“ gali naudoti vieną iš jūsų antraščių. Kad to išvengtume, įsitikinkite, kad pavadinimo žyma yra bent 30 simbolių ilgio.
“Bing”pataria naudoti didžiausią pavadinimo žymos ilgį – 65 simbolius. Tyrimas parodė, kad pavadinimai su 65 simboliais „Bing“ dažnai yra iškirpti, todėl patariame ne daugiau kaip 60 simbolių, kai optimizuojate būtent „Bing“. Jei pavadinimas per trumpas, „Bing“ gali naudoti vieną iš jūsų antraščių. Kad to išvengtumėte, įsitikinkite, kad pavadinimo žyma yra bent 25 simbolių ilgio.
„Yahoo“ neteikia daug patarimų savo žinyno skiltyje apie mažiausią ir didžiausią pavadinimo žymos ilgį. Mūsų pačių tyrimai parodė, kad „Yahoo SERP“ leidžia pasiekti maksimalų 553 pikselių plotį. Tai apytiksliai reiškia 65–70 simbolių. Tačiau nematėme, kad būtų naudojamas visas plotis, taip pat nematėme pavadinimo žymų su tiek daug simbolių. Praktiškai nemaža dalis pavadinimo žymų, ilgesnių nei 50 simbolių, yra sutrumpintos, todėl patariame laikytis ne daugiau kaip 50 simbolių.
Nors „DuckDuckGo“ nėra labai informatyvus apie patarimus, kaip optimizuoti puslapius paieškos varikliui, tyrimai parodė, kad laikydamiesi daugiausiai 65 simbolių turėtumėte būti saugūs. Jei jūsų pavadinimas per trumpas, „DuckDuckGo“ gali naudoti vieną iš antraščių. Kad to išvengtumėte, įsitikinkite, kad pavadinimo žyma yra bent 25 simbolių ilgio.
Svarbu, jog kiekvienas puslapis turėtų unikalią pavadinimo žymą. Pasikartojančios pavadinimo žymos kelia painiavą ir vartotojams, ir paieškos sistemoms, nes pavadinimas yra svarbus skirtumas. Ypač paieškos sistemoms kils sunkumų pasirenkant tinkamą puslapį, kad būtų galima įvertinti įtrauktus raktinius žodžius, dažnai tik vieną reitingą ir rodymą.
Turėdami puikią antraštę, kai jūsų puslapis bendrinamas socialinėje žiniasklaidoje, žymiai pagerins jūsų svetainės paspaudimų rodiklį (CTR).
Kai trūksta OpenGraph, TwitterCards ir Schema.org žymėjimo, socialinė žiniasklaida naudoja pavadinimo žymą kaip antraštę, kai bendrinamas URL.
Kai naudojate internetinę parduotuvę su tūkstančiais produktų, tai tampa varginanti užduotis. Tokiu atveju praktiškiau automatiškai generuoti pavadinimo žymas, kurias prireikus galima perrašyti rankiniu būdu.
Deja, nėra jokio būdo priversti paieškos variklius naudoti jūsų apibrėžtą pavadinimo žymą. Paieškos variklis turi nuspręsti, ar jie mano, kad jūsų pavadinimo žymos yra svarbios naudotojo paieškos užklausai.
Gali būti, kad paieškos sistemos dar neapsilankė jūsų puslapyje nuo tada, kai atlikote pakeitimus. Paieškos sistemoms reikia šiek tiek laiko dar kartą apsilankyti jūsų puslapyje ir apdoroti pakeitimus.
Taip, jie tikrai gali. Yahoo! Katalogas gali būti jų atsarginių planų dalis, kai jie mano, kad jūsų pavadinimas netinkamas.