Meta žymos

Trumpai apie meta žymas

Meta žymos yra HTML kodo elementai, kurie nėra matomi vartotojams, tačiau atlieka svarbų vaidmenį SEO našumui ir naudotojų patirčiai.

Meta žymos padeda naršyklėms ir paieškos sistemoms elgtis taip, kaip norite, ir rodyti turinį SERP pagal jūsų pageidavimus.

Sužinokite apie svarbiausias SEO meta žymes: meta pavadinimą, meta aprašymą, meta robotą ir kitas žymas, kurios dažnai painiojamos su meta žymomis!

Kas yra HTML meta žymos?

Meta žymos naudoja naršyklės, kad jūsų turinys būtų rodomas teisingai, o paieškos sistemos, kad geriau suprastų turinį ir jo elgesį. Visos meta žymos yra apibrėžtos naudojant <meta>žymą ir rodomos puslapio skiltyje <head>.

Meta žymos puslapyje nerodomos. Jie įtraukti tik į puslapio šaltinį.

Pažiūrėkime į pavyzdį:

pavyzdys

Visas kodo fragmentas vadinamas „meta elementu“.
Dalis <meta> yra tikroji žyma.
Yra pavadinimas – atributo pavadinimas su vertės aprašymu.
Ir yra atributas, vadinamas turiniu, kurio reikšmė Tai yra puslapio aprašymas.

Meta pavadinimo žyma

Meta pavadinimo žyma yra HTML elementas, kuris naršyklėms ir paieškos sistemoms nurodo konkretaus puslapio pavadinimą. Pavadinimas rodomas kaip pirmasis spustelėjamas puslapio fragmento elementas paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP) ir perteikia pagrindinę temą, kurią vartotojai ras puslapyje.

Ką turėtumėte įtraukti į meta pavadinimo žymą

Meta pavadinimo žymos yra jūsų galimybė įtikinti vartotojus atidaryti paieškos rezultatuose rodomą puslapį. Todėl, rašydami pavadinimo žymą, visada turėtumėte turėti omenyje vartotoją. Jis turėtų būti unikalus, įskaitomas, jame turi būti labiausiai susiję raktiniai žodžiai ir, jei įmanoma, turėtų būti raginimas veikti.

Prekių ženklų ir skyriklių naudojimas

Jei esate stiprus prekės ženklas, savo prekės ženklo pavadinimo įtraukimas į pavadinimą padidins paspaudimų rodiklį. Štai kodėl daugelis įmonių tai įtraukia.

Pavadinimo žyma dažnai yra atskirta nuo prekės ženklo išskirtiniu požymiu. Tai gali būti brūkšnys (-), vamzdelis (|) arba kiti pageidaujami skyrikliai.

 

meta žyma

Plačiau apie Meta Title →

Meta aprašymo žyma

Kaip ir meta pavadinimas, meta aprašas yra svarbus puslapio fragmento, kurį vartotojai mato paieškos rezultatuose, elementas. Jo SEO svarba yra palyginti maža, bet daugiausia dėl to, kad „Google” nelaiko raktinių žodžių meta aprašyme reitingavimo veiksniais, todėl vartotojui spustelėjus nuorodą galima pamatyti blogą aprašymą.

Jūsų meta aprašas turi būti lengvai skaitomas, unikalus, o svarbiausia – apibendrinti puslapio turinį. Jis turi būti 70–155 simbolių (430–920 pikselių) ilgio ir turėti atitinkamų raktinių žodžių. „Google“ juos paryškina ištraukoje, todėl paieškos sistemos yra mažiau linkusios perrašyti puslapio aprašą.

Pavyzdžiui, mūsų “EASYSEO LAB” apžvalgos puslapio meta aprašas yra:

meta descriptionPlačiau apie Meta description →

Ar Google perrašo meta aprašymus?

„Google“ gali nepaisyti jūsų meta aprašo ir sukurti savo meta aprašą.

Priežastis, kodėl „Google“ gali pakeisti meta apibūdinimus:

Jei meta aprašymas nepakankamai apibendrina puslapio turinį – automatiškai sugeneruotas meta aprašas gali tiksliau atlikti paieškos užklausą su tinklalapiu, kai turinyje trūksta paieškos užklausos dalių.

„Google“ gali bandyti suderinti jūsų paieškos užklausą su jūsų turiniu.

Kitaip tariant, norėdami užtikrinti, kad meta aprašas atitiktų tai, ką nustatėte, turite kiek įmanoma labiau apibendrinti savo svetainės turinį ir pagalvoti apie paieškos užklausas, kurios jūsų svetainę pateikia rezultatuose.

Meta robotai žyma

Meta robotų žymos tai žymos, kurios nurodo paieškos sistemoms, pavyzdžiui, ar reikia sekti nuorodas ir indeksuoti puslapius.

Įprastas meta roboto žymų naudojimo atvejis yra pasikartojančio turinio problemų sprendimas užtikrinant, kad dublikatai nebūtų indeksuojami.

Yra įvairių meta robotų žymų pavyzdžių, pvz., noarchive, nosnippet ir notranslate, leidžiančių siųsti paieškos varikliams konkrečius signalus, kad jie pakeistų jų elgesį jūsų puslapyje.

Bet kokiu atveju įsitikinkite, kad meta robotų žymos yra tinkamai nustatytos ir netrukdo robotams nuskaityti svarbių jūsų svetainės dalių vien dėl mažos klaidos.

Meta atnaujinimo žyma

Meta atnaujinimo žyma leidžia naršyklei nurodyti automatiškai atnaujinti puslapį po tam tikro laiko.

Šis elementas taip pat gali būti naudojamas, kaip tam tikras peradresavimas, nurodant naršyklei peradresuoti į kitą URL pasibaigus nustatytam laikotarpiui.

SEO požiūriu, visada rekomenduojama naudoti 301 peradresavimą, o ne HTML meta atnaujinimo peradresavimą, nes paieškos sistemos 301 peradresavimus apdoroja daug greičiau ir garantuoja, kad bus perduodama kuo daugiau nuorodų autoritetų, o 301 peradresavimai taip pat veda į geresnę vartotojo patirtį.

Atidarykite „Graph“ ir „Twitter“ kortelės metažymes

Meta žymos ne tik leidžia nustatyti puslapių išvaizdą paieškos rezultatų puslapiuose, bet ir nustatyti, kaip jie bus rodomi socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip „Facebook“ ar „Twitter“.

„Open Graph“ nustatymas „Facebook“ ir „LinkedIn“.

„Facebook“ ir „LinkedIn“ į savo HTML turėtumėte įtraukti „Open Graph“ žymėjimo kodą. Tokiu būdu galėsite nustatyti pavadinimą, kurį norite rodyti, ir straipsnio aprašą, taip pat vaizdą, kuris bus rodomas „Facebook“ ir susietuose kanaluose.

Meta raktiniai žodžiai:

Šiandien meta raktažodžiai vis dar naudojami vienu būdu: jie gali būti naudojami vidinei svetainės paieškai. El. laiškai, ypač apsipirkimo parduotuvėse, yra svarbus būdas patikslinti vidines paieškos rezultatus.

Peržiūros srities metažyma

Žiniatinklio valdytojai visada turėtų užtikrinti, kad jų svetainės būtų pritaikytos ir staliniams kompiuteriams, ir mobiliesiems.

Svetainės įrenginio reagavimą galima valdyti naudojant peržiūros srities meta elementą, kuris padeda naršyklei apibrėžti sritis, kurias mato skirtingų įrenginių vartotojai.

Išvada

Meta žymos yra galingi HTML elementai, galintys žymiai pagerinti jūsų SEO sėkmę. Kai kurios žymos padeda nustatyti, kaip jūsų turinys rodomas paieškos rezultatų puslapiuose ar socialinės medijos platformose, o kitos leidžia valdyti, kaip naršyklės ir tikrinimo programos elgiasi jūsų svetainėje. Teisingai nustatydami meta žymas galite pagerinti savo reitingus bei valdyti tikrinimo biudžetą.